Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

ANIMEROX123

"I AM ADDICTED ABOUT ANIME AND I'M PROUD!"


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

67 Friends
Comments (328)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


MrAnime
MrAnime | Videos (10) | Channels (3) | Favorites (8) |
Friends (179)

lol ur just like me^^ u dont care anout the site veoh so much :D and maybe u joint just cuz of the vids about +18 :D well cya^^

Posted 12 years ago


ANIMEROX123
ANIMEROX123 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (0) |
Friends (99)

omg sry i haven't been on veoh in like 4ever

Posted 12 years ago


SasukesGurl4eva
SasukesGurl4eva | Videos (2) | Channels (0) | Favorites (24) |
Friends (100)

Hey Just passin by! Nice page! =)

Posted 12 years ago


NarutoUzumakiGR
NarutoUzumakiGR | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (32) |
Friends (268)

hi whats up??? we lost contact...srry...im not that active on veoh anymore.... u r not either.... :/ we could chat by email or something...idk.. its just that i wont b on veoh so much anymore, its not my fav site anymore... :P so whats new?

Posted 12 years ago


zarakitwo
zarakitwo | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (175) |
Friends (1647)

Hey Hey Wanna Be Friends?? ?? ?? ??

Posted 12 years ago

ANIMEROX123’s Details
Name:
SAKURA

Gender:
Female

Location:
KONAHA, LEAF VILLAGE
UNITED STATES

Member Since:
13 years ago

Last Login:
12 years ago

Published Videos:
0

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
91

About ANIMEROX123
My Website:


About Me:

ANIME FAN SINCE 4 EVER. I LIKE NARUTO FRUIT BASKET, OURAN HOST CLUB, DN ANGEL, KINIRO NO CORDA,ETC..I KINDA LIKE MEWMEW.


Interests:

WATCHING NARUTO EPISODES AND TEXTING MY FRIENDS


Television:

ANIME IS ALL I SEE


Movies:

I DON'T REALLY CARE AS LONG AS ITS GOOD


Music:

EVANESCENCE!


Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy