Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

cresentmoon22

"lol I have no idea :P"


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

78 Friends
Comments (61)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


blackcloud1245
blackcloud1245 | Videos (1) | Channels (1) | Favorites (11) |
Friends (123)

Hi ^^ long time no talk to eh? well i dont get on here much anymore do i? eh o well we need to do some major ketcing up lol

Posted 12 years ago


izlek
izlek | Videos (2) | Channels (2) | Favorites (21) |
Friends (516)

hey watz up?? hmm how weird wheni talked 2 u last time it waz holloween..and now im here 2 say happy thanksgiving..lol^-^

Posted 12 years ago


izlek
izlek | Videos (2) | Channels (2) | Favorites (21) |
Friends (516)

Hi mi old friend!!^_^ u probly dont remember me but happy holloween!!^_^

Posted 12 years ago


blackcloud1245
blackcloud1245 | Videos (1) | Channels (1) | Favorites (11) |
Friends (123)

hi

Posted 12 years ago


purplepenguin78
purplepenguin78 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (1) |
Friends (3)

btw love the pic ^^

Posted 12 years ago

cresentmoon22’s Details
Name:
???

Gender:
Female

Location:
you'll never get,, ME TO TELL YOU!
UNITED STATES

Member Since:
13 years ago

Last Login:
11 years ago

Published Videos:
2

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
80

About cresentmoon22
My Website:

www.fanfiction.net/~himeoftheshadows


About Me:

IDK Kinda shy, I really am very anti scocial and I couldn't care less.


Interests:

I don't know or care, I kinda play tennis, I knida play Violin and I kinda write, I'm sorry but I'm bad at proflies, if you wanna know somthing ask and you MIGHT recicve!


Television:

Prince of tennis, Inuyasha, chramed, law & Order, deadlist catch, futerama (I know I probly spelled that wrong), death note, Blood+,Girls' high, Ouran high, NCIS I LOVE NICS! stuff like that


Movies:

I really don't watch many movies. But i like Harry Potter and some horror and SOME humor.


Music:

Paramore, Tree day's grace, Linkin Park, Simple Plan, Green Day, Trapt, Evenecsence (Ok Know I spelled it wrong), Pink, Papa roach, PLain white T's and Sick Puppies and other stuff I don't really care, just as long as it's not really prepy or annoying lik


cresentmoon22’s Videos
 |  2  Videos
cresentmoon22’s Favorites
 |  43  Videos  |  View All »
cresentmoon22’s Groups
1 Group

Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy