Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

yuuna14

"one good deed a day?"


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

27 Friends
Comments (95)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


DEMONOFLOVEANDDEATH
DEMONOFLOVEANDDEATH | Videos (0) | Channels (0) | Friends (0)

nice avatar wat anime it from?

Posted 11 years ago


mr1happy
mr1happy | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (22) |
Friends (95)

yes i was.... but i wasnt snoring in my sleep xD ....and u must be sleeping now haha at the other side of the world

Posted 12 years ago


mr1happy
mr1happy | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (22) |
Friends (95)

sure we can be friends again^^... once u take me to the hospital lol joking///... i need a hug :(

Posted 12 years ago


mr1happy
mr1happy | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (22) |
Friends (95)

ur not mad anymore?.. but ur pic is mad... whats up with that?...omg!!! my face!!!!! im bleeding!

Posted 12 years ago


mr1happy
mr1happy | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (22) |
Friends (95)

ow now that actually hurt... a little :]... your hits cant destroy meH!!!

Posted 12 years ago

yuuna14’s Details
Name:
ami

Location:
um somewhere
UNITED KINGDOM

Member Since:
13 years ago

Last Login:
8 years ago

Published Videos:
0

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
25

About yuuna14
My Website:


About Me:

am obviously a girl. i think alot so i try not to bother as much. i think i am quite timid. i have been away from veoh for like 2 years.. and all my friends are now inactive...this is soo sad@~@ no actually feel like crying T~T if anyone wants to be friends with me...welcome!!


Interests:

anime manga yaoi too haha hanging out with my friends astronomy weekends friends


Television:

scrubs


Movies:

i like anime movies the best. i hate horrors, i watched one, thinking it's gonna be alright, and it haunted me when i was about to sleep. (haha! but not anymore.)


Music:

all the songs from bokura ga ita. especially suki dakara


yuuna14’s Favorites
 |  16  Videos  |  View All »

Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy