Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

xxangelgirlxx01

" "


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

21 Friends
Comments (19)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


xxangelgirlxx01
xxangelgirlxx01 | Videos (7) | Channels (1) | Favorites (861) |
Friends (33)

hey hey check out my group for more videos!!!! :)

Posted 10 years ago


zade1414
zade1414 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (7) |
Friends (1)

hey i was watching SAMURAI DEEPER KYO and suddenly i can't find any of the other videoes.....do you know who the user is so i can watch them all

Posted 10 years ago


michelletime216
michelletime216 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (1) |
Friends (11)

ahh its snowing?! how crazy! i was actually hoping the weather would be better there then it is here, its SO COLD! lol oh well i love snow :) hmm well maybe we could meet up, i mean im only there for a short time and im going with 4 other people so i guess it kinda depends on them too haha do you have a facebook? ill message ya my facebook thing so we can be buddies on it :) OH and i found the rest of ouran dubbed! :D i actually think its on veoh but if you neeed it let me know!

Posted 10 years ago


michelletime216
michelletime216 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (1) |
Friends (11)

hahah will do! i would say lets meet up but that might be kinda creepy since we dont know eachother haha but dublin is AMAZING, im still gonna be here for another 3 weeks. i absolutely LOVE it, everyone is so nice, and irish people are crazy drinkers lol gotta admire that hahah you should definitely go there if you havent

Posted 10 years ago


michelletime216
michelletime216 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (1) |
Friends (11)

im actually going next Wednesday! ahh i cant wait! ive always wanted to see london :) im leaving dublin at 2ish and arriving at about 3ish and im staying at this crappy hostel thats in Victoria haha then hopefully not be too tired and walk to big ben and all that cool stuff cause the tube seems a bit pricey for my taste lol. and i definitely want to see the london eye, i hear its amazing! god i would love to shop there! hopefully my pocket wont be too empty lol i actually bought the tickets super cheap 12euros! :D

Posted 10 years ago

xxangelgirlxx01’s Details
Name:
Sarah Jackson

Location:
London
UNITED KINGDOM

Member Since:
11 years ago

Last Login:
9 years ago

Published Videos:
7

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
39

About xxangelgirlxx01
My Website:


About Me:

Hi I am 19 years old I go to Uni!!! I live in london and Love it!!! It's the best place to be. I love staying with my mates and I love people who make me laugh so much.


Interests:

I love watching anime cartoons, especially school rumble, that is so funny. I love drawing, writing and reading and doing anything creative. Best of all I like to make new friends so I hope that we could be good friends!


Television:

My fav tv shows are: Eastenders, Friends, Charmed, The Simpsons....hmmm...that's all I can think of write now!


Movies:

My favourite movies are: 13 going on to 30, 50 first dates, rush hour 1, 2 & 3, Naruto movie 1 and many more!


Music:

Pretty Ricky, Cassie, J Lo, Akon, T-pain, R Kelly that's all I can think of at the moment I'll add more.


xxangelgirlxx01’s Favorites
 |  861  Videos  |  View All »

Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy