Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

theomenlovestee

"I can't tell if someone is cute across the room! You will have to come closer..........."


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

137 Friends
Comments (457)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


gglace
gglace | Videos (0) | Channels (0)

whackkkkk...thanks for comin by :P hi back at ya..heeheh how are ya....was it omen?? *scratches head* damn been a while i dont even remember u.....:p hahaahaahhahah u gonna throw apples at me now dont ya? ahahahah *runs off and hide*

Posted 11 years ago


Maxine16
Maxine16 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (8) |
Friends (47)

look at damien w so many girls on his veoh! ur birthday soon, hmmmm shall i cum up w something hot for ur birthday? lmao ill have to move south and tee and i will put on a show for u... and let u in on it... if we can keep our hands off each other long enough...!!! lmfao how are u? im sad my laptop hasnt workd and is still dead. plus life... ugh. lol

Posted 11 years ago


gglace
gglace | Videos (0) | Channels (0)

LMAO! the sun is fyring ur ass?? haahha hope it tastes good anyway coz i want some pieceof that fry ass then WAHAHAHHAH and lol...im glad tee is still in the pain for it means not boring hahahhah...well maybe u spoiled her uself to much lol and so ur working too? lol hope u enjoy ur summer break anyway^^ and why did u got nose bleed??lol and why u give me 1/2 hug?lmao...ok then 1/2 u too hahahhah ur still a meanie damien hahhahah take care ^^

Posted 12 years ago


gglace
gglace | Videos (0) | Channels (0)

O.O Ur alive!!!!!! waaaaa lmao!! sorry ..well u call me meanie :D so i had to be mean muahahha...of course i havent forgot u..i thought U forgot about me >.< hehhehe, im cool thanks...and u?? hows tee???I MISS HER! ill drop by to her later on...summer?LOL im WORKING! >.<...but ill have my 14days vacation soon so ill just enjoy that lol...omg HOW ARE YOU?? good to hear from u again Omen^^...u still hot? LMAO!

Posted 12 years ago


Lundeen
Lundeen | Videos (0) | Channels (5) | Favorites (15) |
Friends (237)

any time so whats up?

Posted 12 years ago

theomenlovestee’s Details
Name:
the omen

Birthdate:
October 31

Gender:
Male

Location:
sin, hell
UNITED STATES

Member Since:
12 years ago

Last Login:
11 years ago

Published Videos:
0

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
158

About theomenlovestee
My Website:

msn:theomen-666@live.com


About Me:

lol well i have a sexy evil girlfriend! so anything you put on here to bad i'll remove ><I'm in the tenth grade. i hate school but i get mostly A's. I AM NOT A NERD! I'm pretty easy going unless crossed. Then can be hell. I was born on halloween for real xd. So I got a split personality.


Interests:

fixing cars and my gf :tears on my pillow msn you can add me if you like. I like meeting people. I'd say I'm a pretty friendly guy.


Television:

Heros,DArk shadows,and the x-files.


Movies:

Resident evil,The ring,The hills have eyes, and The last tango in paris. Mostly horror and comedies i like as far as movies.


Music:

No oprea!!!! I FUCKED MEAN IT WHEW^^ NIne inch nails, 3 doors down,kiss, breaking benjamin they rule ,fuel,hinder, and the used. ok kelly obsourne but sh sh sh


theomenlovestee’s Favorites
 |  4  Videos

Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy