Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

slevens


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

18 Friends
Comments (34)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


Anime-Lover-Chick
Anime-Lover-Chick | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (0) |
Friends (14)

nothing much really bored as hell ur really easy to talk to. um ................saturday night i am going to a karaoke bar should be fun . . .. . i like to sing. hmmm how did your finals turn out? i wont be on the computer for a while so i guess i have to say goodbye temporarily hmmm well anyway g2g ttyl tty in a few months at the most

Posted 11 years ago


Anime-Lover-Chick
Anime-Lover-Chick | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (0) |
Friends (14)

lol so how are you? i miss you!!!! jk jk

Posted 11 years ago


Anime-Lover-Chick
Anime-Lover-Chick | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (0) |
Friends (14)

thanks .... that sucks thanks for keeping in touch kim 16 now yay!!! (overreaction) anyway, what did you get me? lol

Posted 11 years ago


Anime-Lover-Chick
Anime-Lover-Chick | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (0) |
Friends (14)

funny you should say that, because out of 8 finals, I only have to take 1 because my grades in all of the other classes are 90 percents and up the one that i have to take is an 85 or something, but even if i had a one hundred percent the teacher would make us take the final anyway. I may have to take 2 finals, but only if my algebra 2 class avg drops below an 80 so how have you been? hows the girl? (if it worked out) my birthday is in 3 days im so excited ill be 16

Posted 11 years ago


Anime-Lover-Chick
Anime-Lover-Chick | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (0) |
Friends (14)

yuck! i hate finals

Posted 11 years ago

slevens’s Details
Name:
Dustin

Birthdate:
February 2

Gender:
Male

Location:
UNITED STATES

Member Since:
12 years ago

Last Login:
10 years ago

Published Videos:
0

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
22

About slevens
My Website:


About Me:

Names Dustin and I live in Louisiana. I like hanging out with friends and meetin new people, though i'm a kinda quiet guy. I'm pretty easy goin. And I'm willin to try anything at least once. You wanna know more just let me know.


Interests:

Runnin, football, baseball, almost anything outside, drawin, music, computers, video games.My gamertag is Slevend on xbox live. Hit me up if you wanna play me in some halo 3, call of duty, etc.


Television:

When i get the chance i watch Family Guy, CSI, Friends, Walker, etc.


Movies:

I am Legend, Star Wars, Awake, Lord of the Rings, Spiderman, The number 23, Forest Gump, Blow, Batman, Dodgeball, Anchorman, Pinapple Express, just to name a few. Action and comedy movies mainly.


Music:

Pretty much anything but rap. Alot of Alt. and Rock.


Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy