Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

WhiteBanki09

""It's like we were drunk but we were high- said by yours truly^.~""


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

284 Friends
Comments (754)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


Kiteoftwilight
Kiteoftwilight | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (48) |
Friends (111)

Hey therez!!! ive RETUUURRNED FROM TEH DARKNESS OF.....of....meh nvm wh'ever HIIIIII!!!!! ITS ME KITEOFTWILIGHT!!!! (^w^)

Posted 9 years ago


witchchick001
witchchick001 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (12) |
Friends (85)

Happy Christmas Eve!!!! or watever...

Posted 9 years ago


blueyeddevil88
blueyeddevil88 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (0) |
Friends (0)

yep!sofar this is lame stuff and all i can really say is "PISS OFF OY!!''that was in general but u gotta be alright since you are a TAURUS TOO!!!

Posted 10 years ago


Onizuka01
Onizuka01 | Videos (0) | Channels (1) | Favorites (19) |
Friends (111)

oh np at all lol i just signed up for my classes next year they are going to be hard ^_^

Posted 10 years ago


007naruto
007naruto | Videos (11) | Channels (1) | Favorites (19) |
Friends (337)

lol,my friend made it for me

Posted 10 years ago

WhiteBanki09’s Details
Name:
Broken-Hearted Soul

Birthdate:
April 22

Gender:
Female

Location:
in shackles and chains on ur bed ;p
UNITED STATES

Member Since:
12 years ago

Last Login:
10 years ago

Published Videos:
0

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
332

About WhiteBanki09
My Website:


About Me:

im 17 bitches rated-R movies lol not like i havent seen them alrdy nyway but now its legal lmao^^, im half filipino, im also a hopeless romantic, i hate stupid people, school is just troulbesome as in i dislike school, im a lazy ass can't wite no more...


Interests:

anime, guys, and sex lol;P


Television:

family guy, mindfreak, phenomeon, survivor, house, naruto, mind of mencia, all things anime, nything thats funny, and football


Movies:

basically anything that i think looks good in the movie theater and all 3 pirates of the caribbean movies, all 3 spider man movies, and any movie that has 2 do w/ the end of the world lol, nything thats funny, and the nightmmare before christmas


Music:

rock and nything thats good 2 dance 2^^


Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy