Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

SmileItConfusesPeopl...

""no matter how CRAPPY life is, i will always SMILE like an IDIOT.""


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

6 Friends
Comments (11)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


kasuken10
kasuken10 | Videos (0) | Channels (1) | Favorites (211) |
Friends (138)

wanna be friends?

Posted 13 years ago


kasuken10
kasuken10 | Videos (0) | Channels (1) | Favorites (211) |
Friends (138)

konichiwa!!

Posted 13 years ago


Jade58th
Jade58th | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (1) |
Friends (6)

Hiya back at ya :D how you doing :D

Posted 13 years ago


animegrl777
animegrl777 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (2) |
Friends (4)

omfg i am 4' 11'' T.T curse my shortness.... (ed: hello. nice to meet u.) ED WHY R U HERE?!?!?!? ed: idk. lol

Posted 13 years ago


blubear561
blubear561 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (0) |
Friends (1)

hmm.... im still not up there.... lol w/e

Posted 13 years ago

SmileItConfusesPeopl...’s Details
Name:
Bianca

Gender:
Female

Location:
Md
UNITED STATES

Member Since:
13 years ago

Last Login:
10 years ago

Published Videos:
0

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
7

About SmileItConfusesPeopl...
My Website:

myspace.com/besp


About Me:

i don't really like talking about myself online... but the things on the top of my head say i'm hyper half the time and calm serious person the other half, i am very honest and i love making new friends even if i'm a BIT shy... anything else you wanna kno


Interests:

Anime, Music, Books, Vidio Games, Drawing, Writing.... oh and co_okies!


Television:

Naruto, Bleach, Blood Plus, Inuyasha, FullMetal Alchemist, Trinity Blood, Katekyo Hitman REBORN!, Code Geass, Cowboy Bebop, D. Gray man and some other stuff like CSI, The Closer, Cold Case, TNT stuff....


Movies:

All the Inuyasha movies, the Naruto movies, Grave of Fireflies, Madagascar, the Harry Potter movies, Fast and the Furious (1st one), Pitsh Black/Riddick, LOTRings.... and now that i have finally seen the FMA movie that one too!!! also i am a BIG HORROR FA


Music:

basiclly i listen to anyhting and everything (mostly pop rock or just rock!) Alternative works, JPOP...


SmileItConfusesPeopl...’s Favorites
 |  6  Videos  |  View All »
SmileItConfusesPeopl...’s Groups
1 Group

Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy