Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

InnocentDevilevilnes...

">_<"


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

98 Friends
Comments (2423)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


Ramika
Ramika | Videos (10) | Channels (1) | Favorites (31) |
Friends (60)

Cute pic~!!

Posted 12 years ago


lilazndude
lilazndude | Videos (0) | Channels (1) | Favorites (4) |
Friends (92)

loverf boy stole my pic that punk ill get kirby on him (p'')-o lol

Posted 12 years ago


LoverBoy452
LoverBoy452 | Videos (1) | Channels (0) | Favorites (712) |
Friends (241)

lol hehe heck yea i do!!!! ^^ ....she's pretty isn't she? lol ...so wat have u been doing? been a while huh?

Posted 12 years ago


LoverBoy452
LoverBoy452 | Videos (1) | Channels (0) | Favorites (712) |
Friends (241)

ei yo! ..how;s it doin'??

Posted 12 years ago


ShishioKagezuchi
ShishioKagezuchi | Videos (31) | Channels (7) | Favorites (187) |
Friends (4330)

THIS IS AN INVITATION: Come to my profile and view a video series I made for the Top 200 Anime Characters of 2008 or use this link: http://www.veoh.com/videos/v6422043cJWtzdDC (Just triple click the link and copy/paste to your address bar, or use the channel link on my profile) Last Autumn, I held a poll on Veoh for the 100 most popular anime characters, so after the over 4,000 votes were tallied I made a video series that countdowns and showcases the 200 winners in many of the best scenes in anime history along with AMVs and trivia. This link is you and anyone of your friends' invite to the first video in the series; the second video is up very soon with more and Don Kanonji gets killed by Yagami Light! I'll try to upload the next videos in the series every Monday. You can also subscribe to me to get them as soon as they upload. Enjoy, its for you anime fans~

Posted 12 years ago

InnocentDevilevilnes...’s Details
Name:
Nancy

Birthdate:
July 15

Gender:
Female

Location:
Four seasons...>.< , West Coast Ore Ocean^-^
UNITED STATES

Member Since:
13 years ago

Last Login:
11 years ago

Published Videos:
2

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
90

About InnocentDevilevilnes...
My Website:

www.imvu.com/catalog/web_mypage.php?user=24628


About Me:

Hello^-^ I'm Nancy-chan or Berries, Nani-chan^-^ I am a straight A student,a freshmen,age 13. Heeight around 5'7 with long chesnut/charcole hair with darkbrown/blue eyes.(my eye color changes for some reason o_O) I am mixed asian/black.and white. My favorite color is Rainbow^-^ I've got a unquie personality and love to chat with friends^^ If your my enemy im a bitch to you(sry for language>_<) and Im like..idk what do you think im like if your my friend?:P My favorite foods are SWEETS AND SUSHI!!! I LOVE FOOD SO MUCH! I work at a famous cafe called "Honey's" and I sometime will work as a part tiem model in the summer^.^ Wao ai ni><


Interests:

Im intrested in anime, games, like maplestory, imvu, DOMO, FarmersBabies, princesssbibi, audition, cartrider, mabinogi.^-Also boys>_< xD


Television:

I like ANTM, PCD, girlious, gossipgirl, just for laughs, biggest loser, helz kitchen, hmm...................survivor, hmmmm what else? xD>_< chu nananan!!!!!!!!


Movies:

Hmm i love anykind really ;P Boys wanna take me to a movie?xDDDDDDDD


Music:

I love listining to every kind of music except rap.^.^ I basically like rock easy brezzy wave sounds and romance songs^^♥♥


InnocentDevilevilnes...’s Videos
 |  2  Videos
Family Filter On - Mature videos are not displayed

Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy